niedziela, 14 grudnia 2014

Z RÓŻAŃCEM do SPA?



Czas na kolejną odsłonę Chamletów 2014. Tym razem reklamy nominowane w kategorii: Reklama drukowana, w której zwycięzcą był slogan: „Choroba Cię bierze? Weź i módl się”. I mimo, że choroba bierze mnie na samą myśl o tym, co zaraz tutaj zaprezentuję, biorę się w garść i modlę, byście razem ze mną, Drodzy Parafianie, Czytelnicy dotrwali do końca tego posta.



Od Parafian do...podtekstów erotycznych.  No cóż, rozbieżność tematów: duża. Wydaje mi się jednak, że kolejne pozycje w tym artykule, mogą być sprawką absolwentów  „obowiązkowej” Warszawskiej Szkoły Reklamy. W końcu od www.zapylanieumyslow.pl
 


do „trójkąta...hawajskiej” już niedaleko.



Najwidoczniej nie tylko marketingowcom PIZZY TAXI jedzenie kojarzy się z pięknem kobiecego ciała i słowami, które wypowiadane przez kobietę budzą największe emocje.
Bazują na nich również jedne z najbardziej kontrowersyjnych reklam 2014 roku - reklamy zup Profi.




Na koniec reklama Spa w Nałęczowie, która budzi bardziej pogardliwy uśmiech niż uznanie. Mimo to, reklama zasługuje na docenienie chociażby ze względu na grę słów „U nas się wybiczysz”.
  


Skojarzenie z biczami wodnymi - jak najbardziej słuszne. Szkoda tylko, że reklamotwórcy SPECJALNIE zapomnieli o znaczeniu słowa „bicz” w języku angielskim. Czytane fonetycznie oznacza tyle co „plaża”, co jeszcze można zaakceptować, gdy mówimy o kąpielisku. Gorzej, że jest to również określenie na ( i tu posłużę się eufemizmem) „kobietę lekkich obyczajów”.  I niestety patrząc na bilboard, trudno się z tym znaczeniem nie zgodzić. Roznegliżowana kobieta w sumie kojarzy się z sauną w ośrodku SPA, ale w tej saunie powinna zostać, a nie świecić...pachą na środku ulicy.

Ciąg dalszy kontrowersyjnych smaczków nastąpi. Tymczasem zachęcam do podsyłania reklam, po zobaczeniu, których Wy nabraliście apetytu na grę...słowną!


1 komentarz:

  1. http://www.adweek.com/files/adfreak/AdFreak%20new/Pitbull%20Takes%20a%20Sheet.jpg To ja już chyba wolę się wybiczyć haha

    OdpowiedzUsuń